Dell EMC / دل - ای ام سی

وقتی دو قدرت با هم دست می دهند!

Dell EMC یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در هاپکینتون، ماساچوست و راند راک، تگزاس، ایالات متحده است. Dell EMC ارائه دهنده سرویس های ذخیره سازی داده، امنیت اطلاعات، مجازی سازی، تجزیه و تحلیل، رایانش ابری و سایر محصولات و خدماتی از این قبیل می باشد که سازمان ها را قادر می سازد تا داده ها را ذخیره، مدیریت، محافظت و تجزیه و تحلیل کنند. بازارهای هدف Dell EMC شامل شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​در بازارهای مختلف عمودی است. 

شرکت دل سالهاست که در ساخت ذخیره ساز (Storage) فعالیت دارد و در سال 2016 با تملک شرکت EMC برند جدید Dell EMC را شکل داد که می توان گفت امروز تبدیل به انتخاب اول بسیاری از سازمان های بزرگ دنیا شده است.

Dell EMC Storage

استوریج های DELL EMC راهکاری است با مزایای بسیار زیاد در زمینه ذخیره سازی اطلاعات شبکه که برای هیچ متخصصی پوشیده نیست...

وقتی صحبت از ذخیره سازی به میان می آید، دل ای ام سی می تواند یک انتخاب بسیار درست برای پیشبرد اهداف یک سازمان باشد.

شعار Dell EMC

Dell-EMC که امروز بخشی از غول فناوری یعنی شرکت دل می باشد، شعاری دارد که می گوید: “ما هیچ وقت بهتر از این موقع که با هم هستیم، نبوده ایم!” و این اشاره به تلفیق دو شرکت EMC و Dell دارد. اما به طور کلی کمپانی اصلی یعنی شرکت Dell شعار زیباتر و قدرتمندانه تری دارد:
ما فناوری‌هایی ایجاد می‌کنیم که پیشرفت انسان را هدایت می‌کنند!

گشتی در دنیای Dell-EMC

اگر متخصص ذخیره سازی و شبکه هستید، آشنایی با ذخیره سازهای Dell-EMC برای شما یه مزیت محسوب خواهد شد. ما نیز در بلاگ آداک فن آوری مانیا سعی می کنیم شما را در این راه یاری کنیم.

نیاز به مشاوره دارید؟ جای نگرانی نیست، تیم مهندسی فروش آداک فن آوری مانیا در تمام مراحل بررسی، انتخاب و خرید در کنار شماست. بدون هیچ نگرانی با ما تماس بگیرید...

" مدیر مهندسی فروش "